onsdag 21. oktober 2009

Helenas rom begynner å ta form som en hule i skogen.  

Jeg er veldig glad i Kelly Hyatts design og dette ugletrykket synes jeg er uimotståelig. Dette mønsteret er også tatt inn til butikken i ark på 50x70 cm. Jeg kopierte en ugle i mønsteret og forstørret til en høyde på ca. 60 cm. Tatt i betraktning jeg tegnet den på frihånd er jeg ganske fornøyd med resultatet. Tapetugla er plassert på veggen ved toppen av Helenas kommode. Vi har gitt den navnet Kloketone etter tante Tone som er mattelærer, ingeniør og som har hovedfag i geografi. 


Foto: helenasrom.no

På bildet kan du også se strikkekatten Frodil og strikkekaker fra tante elins strikkerier. Disse er alle å finne i butikken og er håndlaget i 100% bomullsgarn og fyllt med vatt. 



Foto: Lagom Design

Kelly Hyatts uglemotiv finnes også som motiv på kjempestilige doble kort. De er blanke inni så de kan brukes til alle anledninger.

1 kommentar:

  1. Tante Tone er stolt av den beskrivelsen. Lykke til med opninga.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...