tirsdag 20. oktober 2009

helenasrom.no åpner snart!

Åpningen av min egen nettbutikk er like rundt hjørnet og jeg gleder meg! Her vil du finne farger og former til å bli glad av og som passer perfekt på fargerike barnerom. Det ventes inn masse gøy fremover og jeg kommer til å legge ut noen smakebiter her på bloggen, så vi kan glede oss sammen. 

Du vil også kunne følge utviklingen på den virkelige Helenas rom. Min skjønne datter som er min store inspirasjon til hele prosjektet, er blitt hele 8 mnd. Jeg har begynt innredningen av det som etterhvert skal bli hennes egen hule og koser meg med å finne ting og tang som passer til 60-/70- talls estetikken som jeg synes er fabelaktig.


Tapetkaninen har jeg laget av et tykt og eksklusivt gavepapir fra Lagom Design med mønsterdesign av Kelly Hyatt.  Papiret selges i ark på 50x70 cm så jeg kaller det for minitapet i butikken. Den fantastiske elefanten har Helena arvet fra pappaen sin.



  Foto: helenasrom.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...