torsdag 29. oktober 2009

I dag gleder jeg meg til neste år.


Foto:NightOwlPaperGoods

Denne kalenderen fra NightOwlPaperGoods er så utrolig koselig å se på. Laget av tynne treplater fra bærekraftig skog, har hver plate sitt unike mønster i treverket. Jeg har planer om å henge den på veggen festet i en snor, enten med klyper eller ved å lage små hull i treplatene. Når året er omme kan man klippe av kalenderbiten og få 6 små bilder som kan rammes inn. Resirkulering er en fin ting! Ps. Den ligger i kategorien "Helt naturlig".


1 kommentar:

  1. For en herlig nettbutikk du har startet :)Ønsker deg masse lykke til!

    Jeg har ikke barn selv men selvfølgelig både familie og venner som har barn som jeg helt sikkert kommer til å kjøpe noe til via din nettbutikk MEN jeg synes også at du har noen ting som passer i interiøret ellers i huset også.

    Ønsker deg en fin helg,
    Vibeke

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...