søndag 1. november 2009

Novemberkampanjer!





November er her og kveldene er blitt mørke og ruskete. Telysene er kommet frem igjen sammen med ullpleddet og tekoppen. Mens jeg drikker blåbærte med vanilje (ny favoritt) og er godt inntullet, har jeg funnet ut at det er på sin plass med ukentlige Novemberkampanjer i butikken. 

Først ute er Journal/skissebok laget i bjørketre/valnøtt og 100% resirkulert papir. Den har 75 blanke ark som venter på å fylles med dine skriblerier og tanker. Eller hvorfor ikke la de små søte få utfolde seg litt med blyanten? 


Helt fra jeg var veldig liten har jeg tegnet - mest portretter. Frøken Sigrun på barneskolen oppmuntret meg til både tegning, synging og blokkfløytespill (sistnevnte tok jeg ekstra alvorlig en periode, til stor fortvilelse for mine 3 eldre søstre). Jeg tegnet ut alle bøkene mine på skolen og tilslutt sa Sigrun stopp - jeg måtte spare litt på skolemateriellet. Så da fikk jeg min egen tegnebok som jeg fyllte til randen. 

Skissebøkene fra NightOwlPaperGoods fyller meg med gode minner fra barneskoleår og jeg håper jeg kan gi min egen datter den samme gode opplevelsen med blyant og papir.  

Journal/skissebok er på Novemberkampanje i perioden 2.11. t.o.m. 8.11.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...