tirsdag 15. desember 2009

Knotter og knagger og annet gøy fra Pakhuis Oost!

Foto: helenasrom.no
Polkadotbonanza i Helenas rom akkurat nå, ettersom vi har endelig har fått forsendelsen fra Pakhuis Oost. Den har vært forsvunnet i tollen i en måneds tid (minst), men endelig er det Polkafest i butikken. Vi er jo fryktelig glad i smådyr her i Helenas rom og kanskje spesielt i fugler. Vi har ingen levende eksemplarer, kun et veldig fint bilde av Mosart (nei, det er ikke skrivefeil!)- pappens rosenhodete dvergpapegøye fra fordums barndom. På engelsk heter den Lovebird - aaaaaaah! - kor koselig e ikkje det? 
Foto: Pakhuis Oost
Disse råskjønne knaggene er også en rask og enkel måte å få interiøret til å blomstre på...(hi hi) Deilig vårlige nå på årets mørkeste tid.
 
Foto:helenasrom.no
Lucky girl er kanskje en av våre favoritter fra esken som kom på døren. (Jeg må innrømme jeg går litt bananas når jeg pakker opp nye varer til butikken. Jeg bestiller jo varer jeg har lyst på selv.....) Denne lille piken skal få plass i gangen tenker jeg. Det går ikke an å få for mange knagger - for det går ikke an å ha for mange vesker eller jakker og noe må de jo henge på.
Foto:Pakhuis Oost
Litt mer polkadot! Synes dukkehusene på toppen av skapet er så herlige også har vi jo knaggene i butikken;-D. Sist men ikke minst må vi ha med en liten frøken med lysende røde øyne. Hvem kan motstå store tindrende knappeøyne? Håndlaget i Vietnam under etiske retningslinjer har hun reist rundt halve verden og funnet seg til rette i bokhyllen og sniktitter i kunstbøkene.
  Foto:helenasrom.no





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...