fredag 17. desember 2010

Luke 17-24 wallstickers -20%

Wallstickers
Veggklistremerker
Dekaler 
Veggdekor

Kjært barn har mange navn ( i dette tilfellet kom jeg på 4 sånn i farten - det er langt flere navn som er blitt tillagt seniorsjefen i årenes løp - noen av de koseligste er BliOla, Klompen og Lieben. Navnet klompen fikk jeg av min absolutt mest eksotiske kusine som var stor når jeg var liten og som alltid duftet av sterk parfyme, blekemiddel og nylakkerte negler. Hun skravlet og lo høyt på bokmål, noe man ikke gjorde for ofte på Voss, hadde store briller og krøller i håret og var den peneste jeg visste om.  Noen ganger har min mor sagt at jeg ligner sånn på kusinen min og da blir jeg kjempestolt. Jeg er ikke helt sikker på sammenligningsgrunnlaget - men hvorfor bry seg om detaljer?;-)
og Helenas rom har i styremøte vedtatt at vi avslutter julekalenderen med et ukestilbud på alle Veggklistremerkene vi har i butikken.  
Med 20% avslag koster det f.eks. kun 279.- for de utrolig søte naturscenene fra Wee Gallery. Luftballong-wallstickersene fra ForWalls blir kun 264.-, det samme som 8 robot-dekaler. Det supersøte treet i skogen kommer på 311.- (som er et kupp!)

Det lille ekornet som passer perfekt til treet, men som også er nydelig på egenhånd koster nå 175.-, det gjør også fugletrio og ugler på en gren. Campingbiler i rekke (Helenas rom familien har tenkt alvorlig på tanken om ferie på den engelske landsbygda i campingbil. Så koselig å sitte foran bilen med en kopp te med melk i hver sin klappstol med blomstrete stoff mens ungene krangler og regnet høljer ned og Helenas rom pappaen sitter med nesen i Iphonen og leker med apps og seniorsjefen leser pocketbøker med Fabio på omslaget....hmmmmmmm) og rakett klistremerkene blir da 104.-

Velkommen inn til Helenas rom:-D  
 
Ps! Vi var innom leketøysbutikken på Nesttun her om dagen og kjøpte dette herlige Duplo-scenarioet. Kjernefamilie på campingtur, akkurat som Helenas rom familien drømmer om;-D Pga. Pariserloffen regner jeg med at akkurat denne campingturen foregår i Frankrike og de koser seg med vin istedet for te og barna smiler, det er sol og de sover søtt i blomstrete soveposer, mens far griller entrecote og mor danser av glede og synger med til Edith Piaf´s La Vie En Rose og far humrer litt og tenker at konemor fremdeles ser ut som noenogtyve....(det er lov å drømme.....;-)
 

2 kommentarer:

  1. jess:-) i heimen er vi kjempeglad i duplo. I bakluken på campingvognen steker man pizza og croissantene er to brune snegler i følge jr. sjefen;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...