onsdag 19. januar 2011

Mr. Moustache kan bli din!

"En herre med bart" sang Wenche Foss en gang i fordums år
og refererte muligens til Agatha Christies "Poirot", eller
Olav Stedje og Tom Selleck, eller kanskje en helt dagligdags trønder?

Vi i Helenas rom derimot, refererer til Mr. Moustache
- en superstilig uro som er kommet til butikken vår fra Berlin.

 En bowlerhatt og 5 snurrebarter i ulike farger laget av tykk papp, papir og trefinér,
montert med tynt "usynlig" fiskesnøre.


Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen om
Mr. Moustache er å skrive en liten kommentar til innlegget
og gjerne fortelle om din favoritte bartemann:-)

Bartehilsen fra Berit og Helena



PS! Vi i Helenas rom må jo innrømme vi er svak for flere bartemenn som f.eks.
Hercules Poirot, vår favorittbelgier som vi har fulgt gjennom utallige
timer etter at min bedre halvdel kom hjem med en gigantboks med
alle Poirot-episodene på DVD.

Og selvfølgelig Tom Selleck! En ekte 80-talls helt (sikkert 70-talls også).
Ha en strålendes bartedag!



Foto: Anna Boderke/Imbd

11 kommentarer:

  1. Herlig! Denne vil jeg ha. den likner litt på en jeg har på veggen i stua... Men en uro blir fint til bebis! Min favorittbartemann er kjæresten. Når han en sjelden gang gjør seg til. Iallefall, jeg ønsker meg en slik em uro!

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for pakke fra dere som jeg fikk i posten i dag (har skrevet innlegg på bloggen min, synes de wallstickersene deres er så fine!)
    Min favoritt bartemann må være Johnny Depp som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean. Det hadde vært gøy å vinne denne uroen!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Vi har hengt opp Mr.Moustache ved frokostbordet - så kan vi se og snakke litt om den hver dag:-)
    Kan aldri bli for mye barter i huset Rina;-D

    Så bra du likte wallstickersene Britt og kjempegøy med innlegg - takk for det.:-D

    SvarSlett
  4. har kjøpt papir av dere, liker dem rååågodt:) Skal fore ei hvit hylle med papiret idag:)
    Min favorittbartemann er mannen min, han har bart OG skjegg han:)

    Hilsen Trine:)

    SvarSlett
  5. oppdaget nettopp nettbutikken deres, og her var det jammen mye fint. som ekte trønder i eksil, hadde noen fine barter vært midt i blinken, så ja takk, jeg er med i trekningen.

    SvarSlett
  6. supert du likte papiret Trine:-) er veldig gøy å høre hvordan ting og tang fra butikken blir brukt hjemme hos dere.

    Helt riktig Heidi - alle eksiltrøndere bør ha minst 1 bart i heimen;-) Det bor en eksiltrønder i huset her også, helt barteløs - så Mr. Moustache er midt i blinken.

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  7. Morsom uro. Så bilde av den en eller annen plass her om dagen, og ble helt forelska! Endelig har jeg funnet en plass å få tak i den, krysser fingra for at jeg blir den heldoge som vinner den da:)

    Er egentlig ikke så glad i menn med bart, men det funker fint som dekorasjon da!

    Julie

    SvarSlett
  8. Vi trekker den heldige vinner til helgen.
    Spennende.....:-D

    SvarSlett
  9. Noe forsinket har vi trukket en vinner av Mr. Moustache - gratulerer til Rina:-D

    Takk for alle barte-bidrag!

    SvarSlett
  10. Fantastisk! Har aldri vunnet noen blogglotteri så dette var stas.
    Gleder meg til den kommer i posten og kan monteres.

    SvarSlett
  11. Da var det på tide det ble din tur:-D
    Den er pakket og klar og kommer veldig snart din vei.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...