tirsdag 3. mai 2011

Helenas rom lukker dørene!

Nå har vi kost oss og feriert med familien
og fundert litt på på dette med tiden
og at et døgn kun har 24 timer.
(her skal det sies at flere våkenetter på rad med jr. sjefens øreverk og feber
gjør at en skulle ønske døgnet var kortere - ikke lengre, men
det hører til sjeldenhetene.) 

Vi skal pusse opp hagen og huset og gifte oss og jobbe vanlig jobb
og være mamma for to små deilige jr. sjefer.
Og ikke minst andre kreative prosjekter som bobler i magen.

Det er litt av en liste!
Men en fin en:-D

Så da må desverre noe avsluttes, slik at vi kan ta fatt på nye ting!


 De som allerede har hatt brudestasen på, nikker nok gjenkjennende til
at selv om en tar en laid-back stilling til brudefesten - 
så er det myyyye en skal tenke på. 
(Kjole - jeg bare nevner det!
Er det meningen at brudgommens dress skal koste 10 ganger så mye som kjolen?
Hmmmmm. Men kjolen er ganske så søt og jeg kan jo veie opp forskjellen med et par
italienske sko.....og når skal en egentlig få anledning til å prøve ringer og finne kake og blomster og
bordkort og musikk og planlegge vielsen. ojojojojojoj
Jeg aner en tidsklemme i horisonten;-)
 Vi startet jo Helenas rom butikken fordi vi ble superengasjert i barneromsdesign, 
slik som så mange førstegangsmødre:-D
Og den interessen lever i beste velgående. Men,
nå tar vi oss en liten pause og ser fram til en daffete sommer på terrassen
med iste og plaskedam.


Så nå smeller vi til med 
tilbud på hele butikken!

 Vi slår til med finaletilbudene med en gang,
så det er lurt å kapre seg godbitene først som sist;-)

Vi sier ærbødigst takk for oss
og sender gode varme vibber til alle som
har tittet innom den lille butikken vår:-D

Vi sees nok igjen! 

Beste hilsner,
Berit og Helena

www.helenasrom.no






2 kommentarer:

  1. åj!b Men jeg skjønner dere. Prioriteringer er viktig. Jeg er glad jeg fikk meg en uro mens dere holdt på! Sjkal se innom salget også.
    lykke til med bryllup og alt.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Rina:-D Det har vært kjempegøy å drive butikken, men med så mange prosjekter pågang samtidig - måtte jeg ta et valg. Vi holder koken med butikken en liten stund til da - sålenge vi har litt varer å selge;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...